Bij Biolovers zorgen we ervoor dat jouw bestelling snel en betrouwbaar wordt geleverd. We verzenden met PostNL binnen Nederland en België, en werken in andere landen samen met lokale bezorgdiensten. De bezorging in Nederland is CO₂-neutraal.
Bestellingen die op werkdagen of zondag vóór 21:00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag verwerkt en verzonden.
Uiterlijk rond 23:00 uur ontvang je een Track & Trace-code van PostNL om je zending te volgen.
Wij hanteren geen minimum bestelbedrag. De verzendkosten en gratis verzending per land/regio vind je hieronder. De exacte kosten zie je altijd bij het afrekenen.
Land | Orderbedrag | Verzendkosten |
---|---|---|
Nederland 1 werkdag |
Tot €19,99 | €7,95 |
€20 – €59,99 | €4,95 | |
Vanaf €60 | Gratis | |
België 1-2 werkdagen |
Tot €19,99 | €9,95 |
€20 – €74,99 | €6,95 | |
Vanaf €75 | Gratis | |
Duitsland 1-2 werkdagen |
Tot €19,99 | €9,95 |
€20 – €74,99 | €6,95 | |
Vanaf €75 | Gratis | |
Overige Europese landen* 2-10 werkdagen |
Tot €19,99 | €12,95 |
€20 – €149,99 | €9,95 | |
Vanaf €150 | Gratis |
*Overige landen binnen Europa waar wij naartoe verzenden:
Andorra, Oostenrijk, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Tsjechië, Denemarken, Frankrijk, Finland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje en Zweden.
Als je niet thuis bent, probeert PostNL het pakket bij buren af te leveren. Lukt dat niet, dan gaat het naar een afhaalpunt in de buurt. Je hebt 5 werkdagen om het pakket daar op te halen. Niet opgehaald? Dan komt het automatisch retour naar ons en storten we het aankoopbedrag terug.
Op feestdagen verzenden wij geen pakketten. Bestellingen geplaatst op een feestdag worden de eerstvolgende werkdag verwerkt. Houd er ook rekening mee dat rondom feestdagen de levertijd iets langer kan zijn door drukte bij PostNL.
Geen verzending op de volgende dagen:
Voor actuele vertragingen kun je terecht op de website van PostNL.
Geen paniek, we helpen je graag verder. Neem via e-mail contact op met onze klantenservice, vermeld je bestelnummer en geef een korte toelichting.
Is het pakket of product beschadigd? Stuur dan ook duidelijke foto's mee van de verzenddoos én het product zelf. We zorgen voor een passende oplossing.
Bekijk onze klantenservicepagina of neem contact met ons op via e-mail, chat of telefoon. We helpen je graag verder!
Thanks for subscribing!
This email has been registered!